۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز زرین دشتی برگزار شد

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز زرین دشتی برگزار شد

زرین دشت - همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز زرین دشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زرین دشت پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از ۲۰ نفر از آزادگان این شهرستان ضمن تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: این آزادگان در جریان جنگ تحمیلی در زندان‌های رژیم بعثی با مقاومت در زیر شکنجه‌های روحی و جسمی وطن پرستی خود را اثبات کردند و بسیاری از این عزیزان در دوران دفاع مقدس به سبب شکنجه‌های فراوان یه مقام شهادت نائل شدند.

سرهنگ سجاد راحت طلب تاکید کرد: به شهادت رسیدن آزادگان در دوران اسارت به مراتب سخت‌تر از کسانی بود که در میدان نبرد توسط گلوله دشمن به شهادت نائل می‌شد زیرا متحمل سخترین و دردناک‌ترین شکنجه‌هایی می‌شدند که منجر به شهادت آنان می‌شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مقابل آزادگان احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: بنیاد شهید، سپاه پاسداران، دولت‌های مختلف باید قدردان آزادگان باشیم و در رفع مسائل و مشکلات آنها گام برداریم.

مسئولان در مقابل آزادگان احساس مسئولیت کنند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرین دشت نیز در حاشیه آئین تجلیل از ۲۰ نفر از آزادگان شهرستان زرین دشت گفت: آزادگان اسطورهای صبر، مقاومت و پایداری هستند و ورود آن‌ها به میهن اسلامی یکی از ناب‌ترین و خاطره انگیزترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی است.

محمد شریعتی شیری اظهار داشت: تجلیل از آزادگان سرافراز میهن اسلامی که به ما درس صبر و استقامت داده‌اند، امری ضروری است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و آزادگان است، مطرح کرد: همه ما مسئولان باید با پاسداشت مقام والای این عزیزان قدردان از خود گذشتگی آنان باشیم و در مقابل کم کردن آلام و مشکلات آنان خود را مسئول بدانیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرین دشت بیان کرد: شهرستان زرین دشت ۲۰ آزاده دارد که در قید حیات هستند.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد با جمعیتی افزون بر ۸۰ هزار نفر در ۲۷۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

کد خبر 5283391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha